poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Weekend i... niewierny "Tomasz"

Witam po weekendzie , nie było co czytać...
ale wczoraj szybko padłam wieczorkiem , jednak praca na podwórku po zimie daje w kość , wszyscy śpimy jak przysłowiowe niemowlaczki   ;)
Nie wierzę pogodynkom , żadnej !!! choć to nie ich wina ,
dzień planuję jak zobaczę jaka pogoda rano za oknem ...
Piątek i sobota mieliśmy cudną pogodę a miało padać  , oczywiście wykorzystaliśmy ją na maksa nie mogło być innaczej, R zakupił nowe tulipanki miniaturki już kwitnące sadzonki...


 
oczywiście siły swoje spożyliśmy przy gruzie i rozbijaniu budy,efekty pokarzemy jak będzie koniec...i tu muszę zaznaczyć że R wytargował ode mnie paseczek działeczki na grządki warzywne a to przez Kamilkę znowu (oj mieszasz dziewczyno w tym moim ogrodzie :)  ) zaraziła mojego męża arbuzami... argumet był mocny
-wiesz jak dzieci się będą cieszyć jak pójdą  po sałatę ,rzodkiewkę  i szczypiorek  sami ....
a na arbuzy to już nie musiał tłumaczyć bo sama byłam ciekawa  ha ha
tym sposobem już wysiane warzywka do ogródka stoją na parapecie kuchni ...kabaczek , arbuz i sałata , resztę wysiejemy juz bezpośrednio do gruntu jak będzie gotowa grządka :)  także z grilla prosto na marchewkę ...
dziś rozpoczęliśmy sezon rowerowy , chyba już wszyscy mają swoje sprzęty  po myte, opony po pompowane  tylko nóżki Michasia muszą troszkę podrosnąć :)




 na koniec dnia ciasto truskawkowe w wykonaniu Misia , nietypowe bo rzucane o podłogę tzn. biszkopt pod placek .Nie wierzyłam Kamili i jak niewierny Tomasz musiałam  spróbować  i okazało się że naprawdę nie opada przepis super,ciasto wyszło super, z nowości dodam że truskawki nie były zalewane galaretką a była wsypana do musu truskawkowego i gęstniejącą masę siup na krem .... pychota jak  widać :)







W niedzielę zaprosiliśmy już ostatnich gości komunijnych ,spędziliśmy miłe popołudnie  gdy za oknem padał deszcz...planowaliśmy karmienie kaczuch, ale jeszcze nie raz tam powędrujemy ;)

Dziś też deszczowo, ale to dobrze bo ogólnie jest sucho niech popada,trawka się zazieleni...
a takie efekty strat jak sie gada z koleżankami na GG ...za to pachnie w całym domu ...


 na poprawę humoru ...bo za oknem coś ciemno ;)

Facet często spóźniał się do pracy, bo zasypiał. Kierownik zagroził mu zwolnieniem i biedak kupił sobie kilka budzików. Któregoś dnia budzi się o 8:15 (do pracy na 8). Budziki nawet nie zapiszczały. Przerażony leci do sąsiada - dentysty - i mówi:
- Rwij pan cztery zęby z przodu i pomaż pan mi twarz krwią. Powiem, że miałem wypadek.
Po zabiegu pyta dentysty, ile się należy. Ten mówi: 400 zł. Gość zdziwiony mówi, że normalnie jest 40 zł od sztuki. Dentysta na to:
- Tak, ale dzisiaj jest niedziela..
.

4 komentarze:

  1. Kamilka widzę narozrabiała ;) ale dobrze, że w pozytywnym znaczeniu :)
    R. masz u mnie duże piwko za ten warzywniak ;) koszulki też nie wykluczam :)))
    P.S. wiem, Edi mnie zabije! haha

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja się jeszcze nie odważyłam rzucania, mówicie że warto spóbowac? chyba następnym razem spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sama nie wierzyłam ale jest SUPER fajny biszkopcik, Kami R nie może się doczekać tej koszulki

      Usuń
    2. Próbuj jest pyszny! I zawsze wychodzi!

      Usuń

Czas ucieka , potokiem zdarzeń trudno go zatrzymać.......

rozpędzony przemija jak cień ... Nowy rok 2014... Styczeń  minął... Luty, już prawie połowa... drugi tydzień ferii mija ... a ja pyt...