środa, 26 września 2012

Mała Serafinka i ...konkurs pierwszych klas

Wybaczcie że "wciągneło "  mnie  w ciszę na tak długo,
ale niestety nie wyrabiam ...
dziewczyny z GG martwią się że coś się dzieje  ...a u mnie po prostu doba za krótka ...i już nie starcza czasu na komputer :(
pojawiły się nowe obowiązki  które też zabierają nie mało czasu, od połowy września najmłodszy krasnoludek ma rehabilitację ,więc dzień w dzień mamy ranek jak w kołowrotku ,dzieciaki zawieść do szkoły na 8 godz.i o tej samej Michaś zaczyna rehabilitację a jeszcze musimy przejechać całe miasto...jak wracamy po dwóch godz.  nie wiem za co się na początku łapać w domu bo zostają 3 godz. na ogarnięcie domu, nastawienie obiadu i jeszcze zajęcie się Misiem Rozbójnikiem ;)  bo o 13 już wracają dziewczynki ze szkoły i szybko obiad by na 14 zdążyć  na basen ...sama się dziwię jak to ogarniamy z Romciem ...że by nam było mało ...ugieliśmy się przed dziećmi które przyniosły kotka ...w ten sposób zamieszkała z nami SERAFINKA ulubienica dziewczynek



 ...zobaczymy co będzie dalej z ich miłością i obowiązkami bo po kotku też trzeba sprzątać ;)...na razie zaprzyjaźniamy Serafinę z Reksem,a wychodzi to bardzo śmiesznie ...nasz pies nauczył się szczekać ale kotka i tak sobie z nim wyśmienicie radzi...



już pod osłoną nocy ,bo wcześniej niema nawet na to szans,odkrywam swoje zdolności twórcze ...wczoraj szykowałam  sukienkę z kamizelki odblaskowej na konkurs dla pierwszaczka naszego.Konkurs był dla wszystkich pierwszych klas w mieście na najbardziej odblaskową klasę ...opłacało się bo Patrysia ze swoją klasą wygrała pierwsze miejsce, oczywiście  GRATULACJE  dla kreatywnych mam bo ponoć dzieci wyglądały cudnie ...



mała modelka oczywiście w piżamce :)
a jutro wielkie wyjście na babskie popołudnie ...może uda mi się zdać relację ;)

1 komentarz:

  1. Edi, kociak cudny! Słodziak! Nawet Kini nie pokażę, bo mnie zamiauczy na śmierć :) kocha takie małe futrzaki.. duże z resztą też :)
    Gratulacje za pomysł konkursowy - Ty wiesz zawsze co i jak i mi imponujesz ogromnie, aż mi wstyd! Wiem teraz skąd czerpać inspiracje, gdyby... :D
    To jutro wychodzisz z dziewczynami? Super! Zrelaksuj się, należy Ci się!
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Czas ucieka , potokiem zdarzeń trudno go zatrzymać.......

rozpędzony przemija jak cień ... Nowy rok 2014... Styczeń  minął... Luty, już prawie połowa... drugi tydzień ferii mija ... a ja pyt...