sobota, 10 marca 2012

Miłość do kwiatów...

uwielbiam...
kocham im się przyglądać jak "bije " w nich życie...
jak w duszy mają tajemnicę ...


             na dzień kobiet dostałyśmy białe tulipanki, dostały troszkę ciepła  i proszę nie cudowne ???...tylko gdzie ta biel ???


Dziś piękna pogoda więc poszłam zobaczyć jak tam moje "maluchy" się wybijają, nie powstrzymałam się by rączek nie zamoczyć w jeszcze zamarzniętej ziemi...
krokusiki

pierwiosnki

prymulki

hiacynty

szafirki


potrzebują jeszcze wiele słonka ale już nie długo będą cieszyć nasze oko ...







                                                
Siedzę i tęsknię za wiosna

Kiedy kwiaty rosną
Kiedy ptaki śpiewają

I drzewa dusze maja...

Wtedy wszystko się budzi

I moja dusza się budzi

Wtedy chce mi się marzyć

W wysokiej trawie leżeć

- godzinami

Każdy chyba tak ma,

ze wiosna to ten czas

który chce się przeżywać

jeszcze raz...


3 komentarze:

  1. Witaj w Klubie Miłośników Kwiatów :) ja to w sumie kocham wszystko co zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja poproszę do tego klubu :)

    OdpowiedzUsuń

Czas ucieka , potokiem zdarzeń trudno go zatrzymać.......

rozpędzony przemija jak cień ... Nowy rok 2014... Styczeń  minął... Luty, już prawie połowa... drugi tydzień ferii mija ... a ja pyt...